onsdag 20 februari 2013

Morgonrygg och kvällsaxlar:-)

Känns som jag hela tiden upprepar mig själv men anledning till detta att mina dagar inte alltid bjuder på enorm variation:-)

Startade alltså upp dagen med en kortare morgonjogg i ett väldigt friskt Umeå och sedan väl framme vid gymmet så blev det ett ryggpass med fokus djup.

Ett ganska lungt och lätt pass eftersom jag kände mig varken tokstark eller hade ngn slags överenergi, snarare tvärt om:-)
Efter det blev det en dag på jobbet innan jag hojjade hemåt igen.

Väl hemma hade Danne aka min extremt händige karl (han har överraskat stort på det planet!) fixat trappen, nu är väggarna nymålade och fasadstenen uppe... Och det blev ju superfint!:-D

Efter middagen blev det lite chill och uppladdning inför vårt planerade axelpass tillsammans... Ett skönt pass med inte allt för tunga vikter.
Och nu halvligger vi här, intar kvällis och snart blir det sängen (för min del bara dock misstänker jag:-P)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar