tisdag 19 februari 2013

Me like you too... A lot!

Vaknade tidigt imorse med huvvevärk men kände mig så trött så kunde somna om en stund innan det var dax för uppstigning.
Den hade inte släppt när jag vaknade igen men valde att ändå stiga upp för att ge mig ut på min tänka 30minuters runda... Frisk luft brukar ju göra susen:-)

Så tassade ner till toan och sedan in i köket, och redan på håll såg jag att det låg en lapp på bänken... Hihi, man blir som ett barn på julafton ibland;-)
Läste den med ett stort leende och jag tror hälften av huvvevärken försvann redan då!<3
Älskar dig...

Den andra hälften försvann efter 30min ute i den friska luften så därfär blev det också ett lätt ryggpass (vidd) med fokus på kontakt.

Efter det blev det jobb och nu har jag kommit hem, förberett för morgondagen, tagit en varm och skön dusch och ligger i sängen och bloggar medans Daniel är nere och kämpar på med renovering och målning... Vissa har det bra;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar