lördag 23 februari 2013

Vilken härlig dag!

Startade upp dagen på vanligt vis, med lite morgonträning:-)
Snörde på mig löparskorna och begav mig sedan på en kort jogg till gymmet, väl där blev det 30min lätt cardio (var ju tvungen att läsa min Body som jag sparat på) och sedan ett lättare baksida benpass.
Skynda mig hem för att sedan ha morgonmys med Mos:-)

Efter att frukosten var intagen blev det en liten ritstund, Bamse-läsning och när klockan blev 10 bestämde vi oss för att bege oss ut i det fina vädret!



Efter snöskottning och skranåkning blev det lunchfix och sedan lockade det fina vädret på mig igen så det blev en 45min lugn jogg:-)
Även Danne for på en löprunda när jag kom hem men fick känslan av att han inte tyckte det var lika njutningsfullt som jag:-P



En väldigt fin dag som nu kommer avslutas i soffan snart framför en komedi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar