söndag 24 februari 2013

Jag har inget emot vintern...

... dagar som denna!
Gud vilken fin dag det varit!!!

Denna helgen har verkligen varit kanonfin, både vädermässigt och på de flesta andra plan... jag har varit ledig fått mysmornar med Mosegos och kvällar med min större Älskling:-)
Dock har jag lite dåligt samvete för gårdagskvällen då jag råkade somna ifrån vår filmkväll, inte bara en gång utan typ 8 trots straffslag för varje gång jag somnade:-P

Idag tog jag bilen till gymmet för mina ben var inte alls löpsugna, ist ställde jag mig och körde 45min lugn cardio med sällskap av min Bodytidning.
Efter det blev det ett framsida benpass... tunga böj, benpress (friviktsmaskin), 100reppare i benpressmaskinen, benspark enbens.



Väl hemma blev det frukostfix till mig och Mos medans pappa fick lite sovmorgon eftersom han var uppe sent och renoverade, efter frukosten begav vi oss ut i det underbara vädret och efter ett tag kom Danne och gjorde oss sällskap... Kort solpromenad tillsammans och Mosen låg såklart och njut på skranan bakom:-)


 


Hem för lunch, jag fick mig en god räksallad medans resten av familjen åt hemmagjorda köttbullar.
Efter det kom Kicki och tog med Mos för lite skidåkning och då passade vi på att chilla framför UFC innan vårt planerade ryggpass.



Blev ett ok pass men varken jag och Danne var inte på topp idag, men trots att energin inte var på topp så tog passet bra!

 


Nu är det kaffe/te pause framför några till matcher på cardet men snart blir det middagsfix... Rostade rotsaker i ugn, tomatsalsa och kycklingspett, mums!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar