fredag 15 mars 2013

Bröst, axlar och rygg...

... är vad som tränats de senaste gångerna i gymmet.

Igår blev det en kortjogg till gymmet, lite cardio på gymmet för att bli varm (varit tokkallt hela veckan, när jag gett mig iväg har det varit runt -20) och sedan blev det ett snabbt och effektivt bröstpass.

Idag byttes bröstpasset ut mot axlar, blev ett lätt pass eftersom jag haft lite onda känningar i min axel de senaste passen.
Frulle på jobbet och sedan lite nyttogöra...
Cykla de hem vid 16 och väl hemma bestämde vi oss för att åka och träna tillsammans (veckans första pass), rygg!!!:-D
Gick inte jättebra för mig, känner mig (för) tung i kroppen nu så chins känns inte alls varken lockande eller roligt...
Men vet någon det gick betydligt sämre för, var nära att det skulle flyga någon viktplatta ett tag där:-P



Nu ligger middagen i magen, fredagsoutfiten är på (stor tischa, hottisar och raggsockor) och vi har tagit plats i soffan...FREDAGSMYSET KAN BÖRJA!!!:-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar