söndag 17 mars 2013

The power of mind...

... Mycket i livet handlar om inställning men ska inte fördjupa mig så mycket mer i det:-)
I vilket fall som helst så var jag inställd på ett benpass (framsida) denna morgon sedan tänkte jag att jag skulle kört någon typ av cardio typ trappmaskinen eller crossen...

Men när jag kom ut i hallen så stod dom där och kollade på mig med...
Jag var ju inte alls sugen, har inte kört ett enda pass sedan i slutet av förra sommaren/hösten!
Försökte intala mig själv att det kanske är på tiden nu?
Fungerade inte särskillt bra!
Men sen så kom jag och tänka på min älskade sambo tog sig ut på en runda igår. För han är en löprunda ett straff från första sekunden till den absolut sista, så nog fan ska jag kunna plåga mig själv i några ynka minuter av mitt liv!!!

Löpning på bandet fick det bli!
(Har helt tappat suget att springa inomhus, tror det beror på att jag kan se sträckan och tiden och HELA tiden vill förbättra mig vilket är omöjligt!)
Springer jag utomhus kan jag njuta av det, känner lugnet och tävlar inte mot mig själv eller andra på samma sätt...
Men tycker det ändå gick hyfsat denna morgon även om jag inte flög fram direkt, detta trots att Mp3 dog mitt i allt blev det 30min (dryga 6.5km):-D

Nöjd och uppvärmd (rejällt:-P) blev det sedan ett benpass:-D
Blev ett lätt pass med tanke på vikterna men det tog bra och jag lämnade gymmet, trött, nöjd och glad:-)
Vi får se hur det känns efter jobbet om det blir ngt eftermiddagspass men nu ska jag krypa upp bredvid Världens Bästa Sambo i soffan och njuta av helgens UFC gala:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar