söndag 24 mars 2013

Fredagsspöken, Lediglördag och Söndagssol...

Efter en vecka med dålig uppdatering är jag nu tillbaks:-)

I fredags slutade jag efter lunch redan så jag och Danne han träna tillsammans innan vi hämtade Moa...
Blev ett riktigt skitpass för min del, allt kändes skittungt speciellt chinsen!
Har plusat rätt många kilon sen förra sommaren och det börjar märkas nu, förutom att kläderna sitter bertydligt tajtare så går övningar som chins mycket tyngre... Grrrr!
Kommer inte ihåg sist jag känt mig så ur form som jag gjorde i fredags på gymmet (det mesta sitter i min skalle och är hjärnspöken jag vet, men kunde inte ändå slå bort de negativa (och minst sagt fåniga) tankarna ur mitt huvud.)
Kändes dock bättre när vi hämtat Mos och jag tänkte på att vi hade en hel kväll Fredagsmys att se framemot tillsammans<3



Igår startade jag upp dagen med en behövlig och välgörande morgonpromenix med Bästaste Anna-Lotta!
Gud vad jag är imponerad av dig vännen och vad glad jag är som har dig som vän mitt lilla energiknippe!:-D
Efter att jag landat hemma och haft mysmorgon med Mos så tog jag, Mos och Lotta bilen till Strömpilen för att förhindra en svältkatastrof i våra respektive kylskåp:-P
Efter det blev det lunchfix och medan Danne och Moa sedan gick ut en stund och gjorde vårfint på gården och i garaget valde jag att vårstäda på insidan.
Efter lite nyttogöra på hemmaplan smet jag iväg på ett benpass... Kände mig stark och det kändes som det ska göra, KUL med TRÄNING!:-D

Till middag blev det vår egna hemmagjorda supergoda kebab och efter det när Moa lagt sig så såg jag och Danne inte bara en utan två filmer tillsammans... Även en och annan drink slank ner och vi var riktigt kreativa där vid midnatt, så mitt i allt hade vi pysselverkstad på Tallvägen;-)

Idag startade jag upp dagen med en härlig morgonrunda i morgonsolens första solstrålar... Helt underbart, detta trots lite ömmande och tunga ben!
Sedan begav mig mig ut på ett mission... Trodde aldrig det skulle vara ett problem att hitta björkris i Björkarnas stad!
Men ack så fel jag hade... Alla satans trän står ju på andras gårdar!



Lyckades tillslut dock få med mig ett gäng kvistar så att jag och Mos kan börja göra lite påskfint och förbereda inför påskharens besök:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar