söndag 14 april 2013

Beviljad tjänstledighet...

Jag har haft den stora turen att från och med nästa månad blivit beviljad tjänstledigt i 6 månader!:-D
Kommer under dessa 6 månader att pröva på en ny väg i arbetslivet, känner att detta kommer bli superspännande även om det alltid är nervöst... Men känner mig väldigt hoppfull och positivt inställd!

Annars händer det inte så mycket, tränar på som vanligt... Har har kommit igång mer med löpningen men inte alls i den utsträckning som förra året, tror det blev 4.5mil sammanlagt denna vecka och ett x-antal gympass.

Denna dag startades lite senare än vanligt, solen hann gå upp innan jag begav mig ut på en cardiorunda... Superfint ute denna morgon, hade eg tänkt köra ben men ist blev det som sagt cardio i det underbara vädret.
När jag kom hem avnjöts sedan en ny favvofrukost, gröt med äpple och en massa kanel, har kommit in i en grötpersiod igen:-)

Nu har vi just varit hos Kicki (Daniels mamma) och ätit en god söndagsmiddag (som alltid!), jag ska nog ta en dusch och göra en tidig kväll:-)

Hoppas ni haft en bra helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar