onsdag 3 april 2013

Sommarsug...

Igår bytte vi lokaler på jobbet, ett mindre kaos men det är under en kortare period och lokalen såg riktigt fräsch ut... Plus att det finns både dusch (dock ej inkopplad än) och omkläddningsrum.
Men vet ni vad som är bäst av allt!?
Den ligger bredvid en utomhus bana, tänk att nu framåt sommaren kunna springa några varv där och sedan duscha och sätta sig och äta frukost innan arbetsdagen startar... Nu längtar jag tills de 5dm snö som för tillfället täcker banan ska smälta bort!:-D

Idag är det alltså Onsdag, bäst jag skriver det för jag har i mitt huvud nämligen Tisdag:-)
Eftersom jag "bara" skulle köra biceps denna morgon så tänkte jag att jag denna morgon skulle vara lite extra hurtig:-)
Ställde väckaren 20min tidigare och begav mig ut på en tidig morgonrunda innan gymmet öppnade.
En riktigt skön runda blev det, benen var lite trögstartade till en början men sen gick det utav bara farten:-)
När jag gick upp för våran uppfart fick jag en sådan där glädjekänsla, gud så härligt det var denna morgon!

Sedan väntade som vanligt några timmars arbete och efter det begav jag mig till en hemlig destination:-)
Har fått mycket att tänka på nu, ska man pröva på nya vägar i livet eller gå efter samma stig ett tag till?
Återstår att se...

Danne plockade upp mig på vägen hem, vi for hem och gjorde oss iordning för träning och efter det kockade jag middag till oss medan Danne spacklade klart det sista i vardagsrummet.

Det enda som återstår nu är myskväll i soffan om nu inte Danne väljer bort mig för vår nyinköpa klyv eller vad det nu heter:-P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar