tisdag 2 april 2013

Trött i kroppen och en mörk morgon...

(Gårdagens inlägg som aldrig blev publicerat)

... Det var känslan denna morgon.
Benen kändes tunga, energin var inte på topp och jag hade gärna kunnat sova några timmar till... Men det fanns det inte tid till eftersom jag hade planerat att köra ett gympass före jobbet:-)
Efter den uppfriskande cykelturen till gymmet var jag pigg mentalt men benen kändes inte allt för kvicka, Agda 98 hade nog kunnat trampa om mig;-)

Blev i iaf ett lätt baksida benpass med fokus på kontakt... Riktig mysstämning denna morgon på gymmet, misstänker att belysningen är tidsstyrd för det var mörkt nere i gymmet tills klockan slog 6:-)
Kändes segt idag men man kan ju inte va på topp alla dagar, har ju trots allt anv benen rätt mycket förra veckan... Tror det blev 4.5mil löpning och 2 benpass på det:-P

Under arbetsdagen fick jag ganska ont i magen men jobbade bara till lunch som tur var:-)
Blev bättre efter ett tag och när jag fått komma hem så hann med lite hemmasysslor på markplan innan middagen.
Blev sedan en rätt så tidig kväll.

Idag är magen sig själv och energin denna morgon var bättre... Skööönt!
Kortjogg till gymmet, ett snabbt pass där... Var sugen på att köra ngt annorlunda så blev enbart triceps, skulle i vilket fall som helst inte hunnit med biceps också:-)

Efter det blev det en dag på jobbet innan Danne kom och hämtade hem mig...
Vi käkade och sedan bestämde vi oss för att göra ett besök på MB för att köra lite tuttar:-)
Tror jag fick till Årets i särklass sämsta pass, vikterna kändes apatunga!!!
Lagom roligt och inte kändes det bättre när jag såg hur de bara flög upp för min kära sambo... Ibland har jag det extra svårt att glädja sig åt någon annan, detta var en sådan gång;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar