onsdag 30 januari 2013

Sambovirus av den värsta sorten...

... Drabbade mig igår morse!

Helt utan förvarning eller några som helst symptom eller andra indikationer så fick jag igår tidigt i ottan uppleva något som jag inte känt på evigheter... En hemskt ilsken morgontrötthet!
Och jag vet vem den skyldige är!:-P

Ögonen ville helt enkelt inte vara öppna, till och med när jag satt på toa kom jag på mig själv att tänka "Gud vad skönt det är att bara blunda några sekunder":-)
Var år och dar sedan jag var sådär trött på morgon och detta trots att jag nattade i hyfsad tid?!
Vilket straff att vara morgontrött... Det  är så mkt enklare att vara kvällstrött för då vet man ju att det bara är några timmar innan sängen väntar och inte 15 timmar dvs en halv evighet:-P

Som tur var så försvann det hemska viruset som drabbat mig ganska snabbt, bästa medicinen botade alla symptomen... Morgonjogg till gymmet och väll där blev det ett framsida benpass!
Visst, jag var trött när jag lämnade gymmet men det var pga andra orsaker:-)

Blev inget eftermiddagspass igår och inte idag heller... Får se det som mer tid till tillväxt:-)
Har dock hunnit med ett kort cardiopass och axelbygge denna morgon:-)
Hantelpressar, frontlyft, pressar i smithen, baksida i kablarna, pressar i maskin, baksida i latsdraget, sidolyft, uprows och rotator... Tror det var alla övningar, 2set på de flesta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar