fredag 8 februari 2013

Det finns dagar...

... då livet känns sådär extra bra, sen finns det dagar så man bara önskat att man kunnat dra täcket över huvudet och somnat om!
Idag var/är dock en såndär bra-dag:-D

Snörde på mig löparskorna för en kort jogg till gymmet, frisk skönt ute och jag hann under de ca 25min det tar sig att komma till gymmet tänka på hur oväntat, konstigt, roligt, underbart och spännande mitt liv blivit hittills:-)

Här är man en bra bit över 20 men ändå ett tag kvar till 30 strecket (som tur är)... Jag har en underbar sambo, världens bästa bonusdotter, ett fint hem och ett jobb jag trivs att gå till:-)
Vem hade kunnat tro det?
Hade ni frågat mig för 10år sedan vad jag trott om hur livet skulle se ut nu, skulle jag jag med säkerthet svarat att jag mest troligt skulle ha bott i ensam i en tråkig lägenhet, haft ett jobb (roligt eller ej hade inte spelat ngn roll) och dagens höjdpunkt hade nog varit träningen...

Men så så mycket bättre det blev!
Från singelboende till samboboende, från en tråkig lägenhet till ett helt underbart hus, från bara "ett jobb" till ett trivsamt ett och höjdpunkterna är/har blivit betydligt fler...
Vem hade trott att den kostymklädde killen som en eftermiddag klev in på Budo, och som jag i samma sekund totaldissade, tillslut blev den jag vaknar bredvid varje morgon (med undantag från de kvällar jag snarkar:-P)

Men nu är ni nog less på allt detta icke träningssvammel... Här kommer dagens bröstpass:-)

Bänk i smithen vs flyes i cc (32kg x 15reps)
60kg x 21reps
70kg x 15reps

Bänk i smithen vs pecdec (50kg x 15reps)
80kg x 10reps
90kg x 8reps

Bänk i smithen vs hantelflyes (20kg x 15reps )
100kg x 4reps
110kg x 2reps

Bänk i smithen
120kg x 1reps
60kg x 25reps

Pressar i frivikts-maskin vs incline bänk (50kg x 6reps)
20kg x 21reps
40kg x 15reps
50kg x 6reps

Ha en bra Fredag, här blir det nu Fredagsmys!:-D<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar