torsdag 14 februari 2013

Kommersiellt jippo eller...?

... Ja, ni kan kalla det vad ni vill MEN jag gillar att ha EN EXTRA anledning att få köpa/göra ngt speciellt för dem jag gillar allra mest!
Och nog är det dessutom extra mysigt att likt imorse få vakna till ett gulligt morgonmeddelande och ett gäng röda rosor (även om jag måste erkänna att jag är rätt bortskämd med mysiga morgonmeddelande och andra överraskningar under året):-)



Idag är alltså hjärtedagen och jag valde att starta upp denna dag som nästan alla andra dagar dvs. med lite morgonträning:-)
Kort morgonjogg till gymmet och efter det blev det lite cardio och enbart vader och mage i gymmet.

Har varit dålig på att uppdatera denna vecka, dels pga av tidsbrist, ork och motivation men här kommer iaf en snabb träningssummering...

Lördag: gymdejt ala axlar (med inslag av gymnastik;-)) med Loppan



Söndag: 30min cardio och framsida ben + Baksida ben på eftermiddagen
Måndag: 30min cardio + bröst

Bänk i smithen vs flyes i cc (32kg x 15reps)
60kg x 21reps
70kg x 15reps
 
Bänk i smithen vs pecdec (50kg x 15reps)
80kg x 10reps
90kg x 8reps

Bänk i smithen vs hantelflyes (20kg x 15reps )
100kg x 4reps
110kg x 2reps

Bänk i smithen
120kg x 1reps
60kg x 25reps

Pressar i frivikts-maskin vs incline bänk (50kg x 6reps)
20kg x 21reps
40kg x 15reps
50kg x 6reps



Tisdag: 30min cardio + Armar
Onsdag: 30min cardio + rygg (vidd), eftermiddagsrygg (djup)



Idag: Kort morgonjogg + vader och mage







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar