onsdag 6 februari 2013

Parmiddag, söndagsfika och vardagssysslor

... är vad helgen och denna vecka hittills bestått av i stora drag.

Helgen var jättetrevlig på alla sätt och vis men tyvärr så stämmer ordspråket... Tiden går fort när man har roligt, nästan för fort för det hade inte skadat om helgen var en dag längre:-P
I vilket fall som helst så styrde Danne och David (hans bror) upp en parmiddag på Lördagen... Grillen drogs fram i snön och grabbarna bjöd på en tokgod middag, efter det blev det blev det spel och musiktävlingar och självklart slank det ner en och annan drink:-)

Lite trött och seg var jag minsann på Söndagen men som tur är det ju alltid kortdag på jobbet, plus att jag tycker det superroligt att jobba på Team Sportia på helgerna.
På kvällen kom Dannes mamma, mormor och bror med tjej förbi för att uppvakta oss och gratta till förlovningen... Tack så hemskt mycket för presenter och uppvaktning!
Efter det hände det inte mycket utan blev en tidig kväll.

Måndagen bestod av träning och jobb nå mycket mer intressant än det var det nog inte... Eller jo förresten, vi hämtade ju ut ringarna:-D

Igår hände det inte heller allt för mycket, kort morgonjogg till gymmet, snabbt ryggpass, jobb och bonuscardio iform av snöskottning:-)

Idag då... Morgonaxlar på gymmet + 30min cardio, kortdag på jobbet och iom det hann jag och Älskling köra ett eftermiddagspass tillsammans<3
Blev ett bra ryggpass för mig, kände mig stark!

Ful-chins KV (41, 18, 15reps)

Latsdrag
70kg x 12reps
75kg x 10reps
75kg x 15reps

Sittande enarmsrodd
70kg x 18reps
75kg x 18reps
80kg x 18reps

Stångrodd
60kg x 25reps
70kg x 21reps
80kg x 21reps

Latsdrag V-handtag
66kg x 18reps
73kg x 15 reps (med nöd och näppe:-P)

Nu har middagen landat i magen och vi ligger i soffan och smälter maten framför TUF... Gött!!!:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar