måndag 25 februari 2013

Tänk att det gör så stor skillnad...

... på humöret när solen skiner!
Man kan inte låta bli att dra på smilebanden en sånhär fin dag:-)
Strålande sol och plusgrader, helt underbart... Gångbanorna är befolkade med allt från hundägare, stavgångare och joggare iklädda tunnare kläder och solglasögon.
Detta är första gången på riktigt länge som jag känner att det inte gjort ngt om jag haft en typ 3 timmars lunch och kunde fått spendera den ute i solen:-)

Än sålänge är det mörkt när jag far till gymmet/jobbet men snart kommer jag få uppleva morgonsolen... Längtar tills sommarens löprundor längst älven, till att få sitta på uteplatsen i solskenet och lösa korsord och till bara gator och gröna gräsmattor:-)

Dagens morgonpass gick inte allt för bra, kände mig seg...
Detta trots att det var ett av mina favvo-pass som kördes, bröst!
Men man kan inte vara på topp hela tiden, ska se till att resten av dennas veckas pass blir bra!:-)

Efter en dag på jobbet utan att ha fått vara utomhus i solen så valde jag därför att ta en promenad hem... Hann njuta av den sista solen och få mig lite härlig frisk luft, fortfarande plusgrader ute när jag promenerade hem... Snart är det vår!:-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar