fredag 15 februari 2013

Känns som om detta blir en bra helg...

... och jag ska njuta av den till 110%!

Efter en helstressig dag på jobbet som förvandlades från en halvdag till en heldag (och lite till) så sitter jag nu äntligen i soffan och bara njuter...

Älsklingen åkte och fixade så vi kunde göra en efterlängtad middag innan han hämtade upp vrålhungriga mig:-)
Efter maten hoppade jag in i duschen och tog mig en riktigt lång spadusch... Välförtjänt och underbart skönt!

Förutom att ha spenderat ca 11timmar på jobbet har jag idag hunnit med en kort morgonjogg och lite axlar på gymmet... Inget speciellt pass utan körde ganska lätt och lade fokus på kontakt.

Nä nu har jag inte tid att skriva mer utan ska krypa upp i soffan med världens bästa sambo<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar