onsdag 27 februari 2013

Röd gubbe IGEN...

... men ett nytt försök gjordes på eftermiddagen.

Gjorde som jag brukar göra de flesta mornar dvs, stiger upp gör mig iordning och förbereder mig för mitt morgonpass innan jobbet.
Igår morse valde jag att jogga till gymmet, bra uppvärmning inför det kommande axelpasset tänkte jag... Men tji fick jag!
Gick bra att komma in till repan men sen var det tvärrstopp, när man skulle passera in till gymmet lös det en röd gubbe vid dörren och det är ju inte direkt första gången utan 3:e eller 4:e!!!:@

Blev till att tänka om snabbt...
Istället för styrketräning så blev det till att fortsätta joggingturen för någon form av träning ville jag starta upp dagen med.
I mitt huvud bestämde jag mig därför för att genomföra en längre tur detta morgon, planen var att genomför totalt 90minuer (30 min hade jag redan avverkat iom joggen till gymmet) och 90minuter blev det tillslut:-)
Hann se delar av Umeå som jag aldrig besök tidigare och tur med vädret hade jag också... Mildväder men lite blåsigt ändå.



Kom till jobbet som en svettbulle men hade kortdag så tänkte att det får min omgivning stå ut med;-)
Efter jobbet skyndade jag mig hem och tog en snabbdusch och sedan var det bara att göra sig iordning för försök nummer två... Armpass med min hulksambo på Tenton MB:-D
Denna gång gick det bättre och vi körde ett express-pass bestående av dessa övningar... Push-down med rep, skullcrushers, enarms extensions, stångcurl, sittande curls, repcurl innan vi hämtade Mos.



Idag tog jag mig in på gymmet utan problem och kunde genomföra mitt uppskjutna axelpass:-)
Yihoo!!!:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar